توليد كننده لوله پليكا-فروش لوله پليكا توليد كننده لوله پليكا-فروش لوله پليكا .

توليد كننده لوله پليكا-فروش لوله پليكا

كارخانه فروش لوله پليكا

لوله پليكا:

قهرماناني چون لوله پلي اتيلن، لوله استيل، لوله پليكا، لوله بتني و.. در سراسر دنيا براي سيستم هاي حمل و نقل فاضلاب، آب شرب يا آبياري كشاورزي استفاده مي شوند. متنوع ترين لوله ها در جهان، لوله پليكا است و طيف گسترده اي از ابعاد و نوع آن ها كه شامل: لوله پليكا فشار قوي، معموليف ضعيف است و وزن سبك، بادوام بودن و قابل بازيافت بودن باعث شده است تا گزينه اي مقرون به صرفه باشند. براي كمك به شما در ليست انواع مختلفي از لوله ها، لوله هاي پليكا با كاربرد هاي مختلف، مزايا موجب آسان تر شدن تصميم و انتخاب شما شده است.

پيدايش اولين لوله پليكا:

رويكردي بزرگ در صنعت و انقلاب و تحولي در توليد لوله ها موجب شده است، محصولات مطلوب براي سيستم هاي مختلف از قبيل: فاضلاب، آبرساني و آبياري، كابل هاي برق و.. در نظر گرفته شود. در واقع لوله هاي پليكا كه امروزه توسعه يافته اند در دهه 1950 كشف شده است و از آن پس جهان با شناخت و آشنايي با مزايا و فوايد آن ديدگاه بهتري به اين محصولات داشته اند و روز به روز استفاده از آن ها افزايش يافت. لوله كشي ها، سيستم هاي آبرساني و آبياري و.. از لوله پليكا استفاده مي شود، اگر آن ها خم شوند، ترك نخواهند خورد چون ماده اي انعطاف پذير در ساخت آن ها استفاده شده است كه به نام پي وي سي يا نام عملي آن پلي وينيل كلرايد است.

مزاياي بهره مندي از لوله هاي پليكا:

قوي و سبك وزن:

از مزاياي مهم آن ها كه در كاربرد هاي انتقال فاضلاب، حمل آب آشاميدني، كارخانه هاي صنعتي و.. استفاده مي شود، وزن سبك و استحكام مكانيكي عالي است.

نصب و اجراي آسان:

اتصال سريع آن ها، برش دادن در ابعاد دلخواه و مورد نياز و اجراي آسان آن ها موجب نصب سريع و زمان كم آن ها شده است.

انعطاف پذير:

بسياري از ساخت و ساز ها و پروژه ها در فضاي باز، بر روي سطح زمين، زير زمين و كاربرد هايي كه نياز به محصولات بلند مدت و با كيفيت دارند، درصد بالايي از لوله هاي پليكا استفاده مي كنند. همين مزاياي آن ها سبب انتخاب و گزينش توسط مصرف كنندگان شده است كه مقاوم در برابر سايش، آب و هوا و.. دارند. مطالعاتي كه انجام شده است لوله پليكا تا 100 سال طول عمر دارد كه همانطور كه گفته شده است آن ها براي كاربرد هاي طولاني مدت استفاده مي شوند.

مقرون به صرفه:

سال هاست كه لوله پليكا گزينه محبوب و مقرون به صرفه معرفي شده است. يك تحقيق كلي نشان داده است كه به صرفه ترين انتخاب، لوله هاي پليكا است. البته نه نتها از ميزان هزينه بسيار مقرون به صرفه است. بلكه عملكرد و مزاياي عالي را ارائه مي دهد و ارزش آن ها با دوام، طول عمر بالا، نگهداري كم، كاربرد هاي فراوان، استقامت عالي، نصب آسان افزوده شده است.

ايمني:

بيش از يك قرن است كه لوله هاي پليكا در انتقال آب استفاده مي شود. اين منبع حياتي و عمومي براي حمل محصولاتي نياز دارد كه استاندارد ها را برآورده كند، اين استاندارد ها عبارتند از: عدم تغيير بو، رنگ و طعم است كه لوله هاي پليكا غير سمي است و به ترتيب در آزمايش هاي مختلفي سربلند شده است و يكي از دستاورد هاي مهم جهان است.

كاربرد لوله پليكا:

يكي از اجزاي مهم در حمايت از كشاورزي، نصب خطوط لوله است. اين محصولات و لوله ها نقش مهمي دارند كه از گشذته تا امروز آب هاي مورد مصرف خود را به مزارع مي فرستند. از زمان هاي قديم، هر كدام از سيستم ها، تجهيزات با مشكلاتي همراه بوده اند و اصلي ترين عيب و نقص آن ها در كيفيت پايين آن ها بوده است. بنابراين، كشاورزي براي عملكرد خوب و كاهش هزينه هاي هنگفتي و بيشترين بهره وري، استفاده از لوله هاي پليكا با كيفيت بالا را تهيه كنيد. بدون راه اندازي سيستم هاي آبياري، امكان رسيدن آب مورد نياز به مزارع كشاورزي و باغ غير ممكن است و در اسرع وقت حتما براي كاهش مصرف بي رويه آب سيستم هاي آبياري با لوله پليكا را اجرا كنيد. انتقال آب و فاضلاب با محصول بادوام از لوله پليكا استفاده مي شود و با استفاده از مواد افزودني، اتصالات قوي و عالي براي كاربرد هاي مختلف استفاده مي شود. آن ها معمولا سفيد رنگ هستند و در صورت تمايل به رنگ طوسي و آبي است.

لوله هاي پليكا چقدر عمر مي كنند؟

طبق استاندارد، لوله پليكا براي عمر مفيد طراحي شده است و عمر آن ها به صورتي طراحي شده است كه مي توانند حداقل بيش از 50 سال دوام داشته باشند. هيچ علت يا شواهدي بر آن وجود ندارد كه لوله هاي پليكا كم تر از 50 سال عمر كرده باشند و اين امر دلالت بر مزايا و فوايد آن ها است كه آسيب هاي ناشي از كهنگي و فرسودگي در آن ها ظاهر نمي شود. گاهي اوقات، شما به طور مستقيم در كاهش طول عمر لوله پليكا سهيم هستيد، چگونه؟ شما بايد عدم نصب صحيح آن ها يا چسب پي وي سي كه ممكن است آن را از كيفيت پاييني تهيه كنيد، در اجرا و نصب لوله پليكا تاثير بگذارد و اين شما هستيد كه طول عمر لوله هاي خود را كاهش مي دهيد. همچنين يكي از عوامل كه به توليد كنندگام مربوط مي شود نوع مواد اوليه و مراحل ساخت و توليد آن ها است كه در افزايش و چگونگي طول عمر آن ها مهم است.

آيا لوله پليكا براي آب آشاميدني استاندارد است؟

لوله هاي بي ضرر در جهان براي انتقال و حمل آب شرب شامل: لوله پلي اتيلن، لوله استيل، بتني، كاروگيت و يكي از آن ها لوله پليكا است. لوله ها بايد خالص و عاري از هر گونه آلاينده و مواد سمي باشد و از نظر سمي بودن صفر درصد باشد. لوله هايي كه براي انتقال آب در نظر گرفته شده است بايد بيش از حد مقاوم در برابر مواد شيميايي باشد. به طور مثال، لوله هاي مسي يا فلزي در صدد خوردگي بوده اند و در طعم و رنگ آب موادي از آن آزاد مي شود كه غير قابل مصرف بودند. به همين منظور از لوله هاي پليكا به عنوان محصولي غير سمي و بهداشتي براي انتقال آب شرب استفاده مي شود.

كارخانه توليد لوله پليكا پايپ ايران:

كارخانه لوله پليكا پايپ ايران، با پشتوانه چندين سال تجربه مديران آن در زمينه توليد لوله پليكا با بهره گيري از جديد ترين فن آوري هاي روز دنيا، با كيفيت ترين لوله هاي پليكا را توليد و ارائه مي نمايد و با بهره گيري از دانش روز و مساعدت مشتريان گرامي درصدد پيشرفت و نو آوري روزافزون مي باشيم. نخستين شعار شركت مشتري مداري بوده و اهداف و برنامه هاي خود را بر آن بنا نهاده ايم.كارشناسان فروش لوله پليكا پايپ ايران هميشه براي كمك به شما عزيزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده اي در زمينه توليد لوله پليكا براي طيف گسترده اي از بخش ها دارند. براي راهنمايي يا اطلاعات بيشتر در خصوص توليد لوله پليكا و استعلام قيمت لوله پليكا با كارشناسان و متخصصان پايپ ايران از طريق شماره تماس هاي 09128405915 و 02166483199 در ارتباط باشيد.هدف ما در آينده افزايش صادرات و گسترش استفاده از مواد پليمري با ساختن برند پايپ ايران به يك برند معتبر در بازار داخلي و بين المللي و افزايش سهم بازار آن است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۹:۲۴ توسط:پايپ ايران موضوع: نظرات (0)